Nyhedsbreve udsendes via mail til grundejere inden for Grundejerforeningen Løserup Strands optageområde.
Du modtager nyhedsbrevet, hvis din mail-adresse er registeret i medlemskartoteket hos kassereren.
Ønsker du at modtage nyhedsbreve og anden information fra grundejerforeningen elektronisk skal du sende en mail med:
Navn, mailadresse og sommerhusadresse
til kasserer@loeserup-strand.dk
Udsendte nyhedsbreve:
Nyhedsbrev august 2024
Nyhedsbrev maj 2024
Nyhedsbrev december 2023
Nyhedsbrev september 2023
Nyhedsbrev januar 2023
Nyhedsbrev december 2022
Nyhedsbrev august 2022
Nyhedsbrev maj 2022
Nyhedsbrev februar 2022
Nyhedsbrev september 2021
Nyhedsbrev marts 2021
Nyhedsbrev februar 2021
Nyhedsbrev oktober 2020
Nyhedsbrev juli 2020
Nyhedsbrev maj 2020
Nyhedsbrev marts 2020
Nyhedsbrev januar 2020
Nyhedsbrev september 2019
Nyhedsbrev juni 2019
Nyhedsbrev maj 2019
Nyhedsbrev – Vedr. breve fra Kystdirektoratet ultimo april 2019
Nyhedsbrev marts 2019
Nyhedsbrev november 2018
Nyhedsbrev august 2018
Nyhedsbrev juli 2018 – Rotter
Nyhedsbrev oktober 2017
Skrivelse om Løserup Brolaug
Nyhedsbrev september 2017
Nyhedsbrev august 2017
Nyhedsbrev juni 2017
Nyhedsbrev nr. 2, marts 2017
Nyhedsbrev marts 2017
Nyhedsbrev januar 2017
Du vælger selv om du vil modtage digital kommunikation fra Grundejerforeningen Løserup Strand. Du kan til enhver tid afmelde digital kommunikation ved skriftlig henvendelse til foreningens kasserer, kasserer@loeserup-strand.dk
Såfremt du afmelder digital kommunikation, skal du være opmærksom på, at du dermed heller ikke modtager andre informationer fra Grundejerforeningen Løserup Strand. Du vil herved kun få indkaldelse til generalforsamlinger og opkrævninger af kontingent og vejbidrag, som vil blive udsendt via almindelig brevpost.
Du har altid ret til at få indsigt i, hvilke oplysninger vi har registreret om dig og bede om at få dem rettet eller slettet, hvis de er ukorrekte, ufuldstændige eller irrelevante. Du kan kontakte os via formand@loeserup-strand.dk eller kasserer@loeserup-strand.dk